wtorek, 29 września 2015

James Arthur's

To był pełen emocji weekend! Już po szkole biegusiem odniosłam plecak do cioci, aby dość sprawnie znaleźć się na dworcu i przywitać dziewczyny. Tym razem już z Domi byłyśmy w pełnym składzie. To mega ekscytujące gdy po miesiącu kolejnej rozłąki znów się widzimy! ( Dziś dostałam cynka od Kasi, że będzie w Gdańsku za dwa tygodnie) 
Koncert Jamesa był GENIALNY - trudno mi opisać jak bardzo byłam happy! Jednak przed całym występem stałyśmy 2 czy 3 godziny w kolejce. Było kulturalnie, bo równie dobrze każdy mógł się taranować itd. Domi jest wielką fanką James`a - byłyśmy w pierwszym rzędzie przed sceną. Lepszego miejsca nie można było sobie wymarzyć. Przed artystą zagrał Mike Dignam, z którym po występie zrobiłam sobie zdjęcie i przytuliłam. Owszem, wykorzystałam okazję, bo cały tłum pchał się do Jamesa, ale to już szczegół :)








Co najbardziej utkwiło mi w pamięci z koncertu? Piski, krzyki, jak również fakt "uczenia" James`a słowa " Kocham Cię" i "Kocham Was". Również za przekomiczne uważam uświadomienie piosenkarza, że jego imię w języku polskim to "Janusz". Wyobraźcie sobie tłum krzyczący to imię i samego Jamesa wymawiającego to słowo. Po za tym zaśpiewał fance "Happy birthday". Było cudownie:)

 

Pytanie do Was : Jaki rodzaj muzyki lubicie? Wasza Top lista na ten tydzień?  

Moja wygląda tak:


  Ps. Następnego dnia miałam wesele, na którym śpiewałam. O tym jednak innym razem:)


20 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka była na tym koncercie :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam rock, metal, oraz rap ! Obserwuję :)
    www.mala-sue.blogspot.com
    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  3. mega piosenki włączyłam i będę ich słuchać ;)
    pytałaś o wspólną obserwacje ja już teraz czekam na rewanż ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam słuchać popu.Fajnie,że byłaś na koncercie swojego idola :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się do mnie na blogu.
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :*
    Widać że się świetnie bawilyscie (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Moją playlistą na ten tydzień są (prawie) wszystkie piosenki Son'a Lux'a i Banks.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Mi Banks podoba się piosenka "This Is What It Feels Like" , a co do Son'a Lux'a to ma cudowne piosenki, które świetnie dopełniły film Papierowe Miasta:)

      Usuń
  7. Ja lubię słuchać wszystkiego, niezależnie od gatunku (ale wykluczam disco polo). To co aktualnie mi się podoba jest powiązane z moim nastrojem, ale teraz na topie u mnie króluje Black Veil Brides. ;d

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze też wykluczam Disco polo, ale kiedy mam głupkowaty nastrój włączam je w towarzystwie przyjaciół i wspólnie śmiejemy się z niektórych naprawdę dennych tekstów :) Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia. Ja lubię słuchać wszystkiego co wpadnie w ucho ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ! Ja najbardziej lubię słuchac grunge'u i metalu ;D
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Już czytam nowego posta, bo sam tytuł wciąga aby czytać dalej :)

      Usuń

Elegant Rose - Move