wtorek, 22 września 2015

LBA

Nominację do LBA otrzymałam od http://mylittlelifex3.blogspot.com/ i naprawdę nie posiadałam się z radości, gdyż początkuję z blogiem. Tak samo mocno cieszę się na każdego nowego obserwatora.
Dość marudzenia! Zabieram się za pytania:)


1. Dlaczego prowadzisz bloga ?
Prowadzę bloga z czystej przyjemności. Uwielbiam pisać i dzielić się swoimi przeżyciami. 

2. Jakie wartości są dla Ciebie ważne ?
 Bardzo ważną wartością jest dla mnie przyjaźń. Zastanawiałam się również nad miłością, ale szczerze mówiąc nie doświadczyłam jeszcze tej prawdziwej ( nie liczę oczywiście miłości rodzinnej) co gorsza na bardzo wielu, powiedziałabym " zauroczeniach" już się zraniłam. Kolejną wartością jest zaufanie. Chciałabym żyć z świadomością, że mam osobę której tak bezgranicznie ufam i wiem, że mnie nie skrzywdzi. Jednak znamy świat, który śle nam wiele zawodów. 

 3. Czy ktoś z Twoich znajomych lub rodziny wie, że prowadzisz bloga ?
Tak i jeszcze raz tak. Blog nie jest dla mnie " pamiętnikiem", który chowam. Jest otwarty dla nieznajomych to dlaczego miałby być tajemnicą dla najbliższych?

  4. Co Cię motywuje do pisania bloga ?
 Czasem motywuje mnie dobry bądź zły humor, pogoda, przyjaciele a najczęściej po prostu spontaniczne pomysły i inne spojrzenie na świat, niż tylko: dom, nauka, sen.

5. Jakie blogi najchętniej odwiedzasz ? 
Odwiedzam dużą część osób przeze mnie obserwowanych. Jednak nie sposób nie wymienić bloga Agaty http://agata-wojtkowiak.blogspot.com/ który był inspiracją do założenia mojego. Po prostu ją uwielbiam! Kolejnym systematycznie czytanym ( jeszcze przed założeniem własnego) był blog http://amerykanska-przygoda.blogspot.com/ który poleciła mi Kinia. Był to czas fascynacji Dance Moms, Maddie Ziegler itd.

 6. Jaki jest Twój sposób na relaks ?
 Dobra książka, Tv, muzyka bądź ołówek i kartka.

7. Jakie książki mogłabyś mi polecić ?
Ostatnio wciągnęła mnie seria The Lying Game. Po za tym książki N.Sparksa jak również K.Cass. Aktualnie czytam "Szkołę uczuć" C.Sittenfeld.

8. Co według Ciebie daje nam największe szczęście w życiu ?
Spełnianie marzeń, niespodzianki życiowe i wsparcie przyjaciół & rodziny.

9. Co sądzisz o internetowych przyjaźniach ?
Sama takiej doświadczyłam. Cóż mogę powiedzieć. Karo nigdy nie widziałam, mieszka gdzieś w okolicach Krakowa i nie mamy już kontaktu jak kiedyś. Na początku było okey, długie telefoniczne rozmowy, skype, ale mówiąc prawdzie w oczy to nigdy nie będzie ta sama przyjaźń co z kimś kto może cie przytulić a wcale z tobą tyle nie rozmawia. Jednak nie mam nic do takich znajomości.

10. Jak długo piszesz na bloggerze ?
Pierwszy post jest z 29.03.2015 :)



Pytania:
1. Jak radzisz sobie z problemami?
2. Twoja ulubiona książka?
3. Co ostatnio robiłaś z przyjaciółką\ przyjacielem?
4. Co cię motywuje ?
5. Od kiedy prowadzisz bloga?
6. Czy udało ci się spełnić już jakieś marzenie?
7. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
8. Ulubiona piosenka?
9. Jakie blogi najczęściej odwiedzasz?
10. Jak można stać się szczęśliwym człowiekiem ?

Nominacje: 


13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi :) To ja bardzo dziękuję Tobie za obserwację mojego bloga :*

      Usuń
  2. Super odpowiedzi,dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :* Masz naprawdę wspaniałego bloga i dajesz ogromnie dużo motywacji :)
      Jesteś naprawdę świetna w tym co robisz!

      Usuń
  3. Świetne odpowiedzi, zabieram się za nowy post, dziękuję za nominację ;*
    Przy okazji masz piękny wygląd bloga i ciekawe posty, więc obserwuję ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację, na pewno odpowiem w wolnej chwili ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację, na pewno wykorzystam prędzej czy później :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Może wspólna obserwacja? :3 Daj znać u mnie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne odpowiedzi ;) też uwielbiam bloga Agaty

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Elegant Rose - Move